Vijest > Online radionica: eCommerce: POKRETANJE I OGLAŠAVANJE WEB SHOPA

Article Details:

  • 23rd February 2021 - 11:04 GMT

Online radionica: eCommerce: POKRETANJE I OGLAŠAVANJE WEB SHOPA

U ponedjeljak, 22. veljače održana je i posljednja radionica projekta Business Marketing Classroom.

Ova radionica je bila namijenjena malim poduzetnicima koji sa ograničenim resursima za žele pokrenuti i/ili povećati online prodaju, ali i svima koji žele naučiti nešto više o digitalnom marketingu! Imati uspješnu online prodaju ne znači samo imati web shop. Potrebno je imati jednostavan, efikasan i user friendly dizajn koji je istovremeno tehnički potpuno u skadu sa elementima koje web shop mora sadržavati.
Ukoliko se ne zna pametno i efikasno upravljati web shopom i svim elementima koji imaju utjecaj na odabir (potencijalnog) kupca, vrlo je lako potrošiti resurse, a da se pri tome nije ostvario uspjeh putem web shopa.

Što je webinar obuhvaćao?
✓ strategiju za izradu i UX webshopa
✓ sadržaj koji će privući kupce
✓ izradu i optimizaciju oglasa FB & Google
✓ korisničku podršku i lojalnost kupca
✓ testiranje i analizu
✓ branding strategiju
✓ Izvoz i situacije na tržištu

Na webinaru su se prikazali i primjeri iz prakse, tj. kako se pripremiti za izazove koje online trgovina donosi te će vas naučiti primjeni različitih alata, kanala i tehnika koji su potrebni za upravljanje web trgovinom.

Kroz ciklus online radionica Business Marketing Classroom polaznici su dobili teorijsko znanje iz digitalnog marketinga, naučili alate i kanale za rad te vještine s kojima se može unaprijediti sposlovanje. Osim toga, polaznici su saznali kako privući nove klijente, kako osigurati marketinšku
učinkovitost te kako mjeriti uspješnost marketinških aktivnosti?

O predavaču:
Lejla Rizvanović, mag.oec. po struci, a u naravi Client Success Manager-ica iz agencije za digitalni marketing iDigital. Svoju je karijeru započela u financijama, na poziciji zamjenice direktora u poduzeću za factoring i osiguranje, no vrlo brzo uviđa da se u marketinškim vodama puno bolje snalazi. Iako je u svijet digitalnog marketinga ušla gotovo slučajno iza sebe ima više od 10 godina iskustva u marketingu. Budžet za oglašavanje kojim upravlja godišnje premašuje 2 mil € i to uglavnom za Google, Facebook i Instagram kampanje. Posljednje tri godine osmišljava i provodi online i offline edukacijske programe, radionice i tečajeve iz područja digitalnog marketinga.

Bez komentara

Your email will not be published
Cancel reply