Vijest > Online edukacija: Digitalni marketing u poslovanju

Article Details:

  • 7th January 2021 - 11:01 GMT

Online edukacija: Digitalni marketing u poslovanju

Prijavite se putem linka: http://bit.ly/digmarkclass

Poslovanje današnjice ima sve veću potrebu za digitalnim marketingom, no mnogi još uvijek ne znaju iskoristiti njegov potencijal. Zato smo za vas pripremili online radionicu Digitalni marketing u poslovanju, u okviru koje ćete naučiti:

  • što je SEO
  • što je SEM
  • koji su alati digitalnog marketinga
  • koji su kanali i alati digitalnog marketinga
  • kako koristiti sadržaj
  • voditi društvene mreže i networking
  • kako optimizirati kampanju

Radionica će se osim teorijskog dijela provlačiti i praktični primjeri kroz koje će se na iskustveni način učiti o digitalnom marketingu u poslovanju. Stoga je ova radionica odličan odabir za one koji žele pokrenuti ili jednostavno unaprijediti postojeće poslovanje te steći znanja iz područja digitalnog marketinga.

O projektu:
Projekt Business Marketing Classroom predstavlja ciklus online edukativnih programa u okviru kojih se uči o modelima, alatima i kanalima iz područja digitalnog marketinga. Radionice stavljaju poseban naglasak na primjere koje ćete gotovo instantno moći primijeniti u poslovanju.Business Marketing Classroom radionice su namjenjene SVIMA!
• Poduzetnicima i njihovim zaposlenicima
• Menadžerima i zaposlenicima u marketingu
• Poduzetnicima početnicima
• Svima onima koji žele naučiti nešto novo digitalnom marketingu

Kroz ciklus online radionica Business Marketing Classroom dobit ćete teorijsko znanje iz digitalnog marketinga, alate I kanale za rad te vještine s kojima ćete unaprijediti svoje poslovanje. Osim toga, saznat ćete kako privući nove klijente, kako osigurati marketinšku
učinkovitost te kako mjeriti uspješnost marketinških aktivnosti? Kao i što konkretno kaže stručnjakinja koja se s time susreće svakodnevno.

O predavaču:
Lejla Rizvanović, mag.oec. po struci, a u naravi Client Success Manager-ica iz agencije za digitalni marketing iDigital. Svoju je karijeru započela u financijama, na poziciji zamjenice direktora u poduzeću za factoring i osiguranje, no vrlo brzo uviđa da se u marketinškim vodama puno bolje snalazi. Iako je u svijet digitalnog marketinga ušla gotovo slučajno iza sebe ima više od 10 godina iskustva u marketingu. Budžet za oglašavanje kojim upravlja godišnje premašuje 2 mil € i to uglavnom za Google, Facebook i Instagram kampanje. Posljednje tri godine osmišljava i provodi online i offline edukacijske programe, radionice i tečajeve iz područja digitalnog marketinga.



Bez komentara

Your email will not be published
Cancel reply