Vijest > Online edukacija: CONTENT & CONTENT MARKETING

Article Details:

  • 28th January 2021 - 07:01 GMT

Online edukacija: CONTENT & CONTENT MARKETING

27.01. u 17 sati je održana druga online radionica u sklopu projekta Business Marketing Classroom, naziva Content & Content Marketing. Na radionici je sudjelovalo 148 polaznika.

Sve je veći značaj i uloga stvaranja online sadržaja, bilo da je to tekst, slika ili video. Online webinar sadržajnog marketinga nas je uputio u kvalitetno stvaranje sadržaja, profesionalno bloganje te će vam ukazati na prilike i nedostatke stvaranja marketing sadržaja.Kroz webinar ćemo se dotaknuti blogginga i stvaranja strategije za content marketing. Sagledali smo razne platforme i načine koje danas možemo koristiti prilikom stvaranja sadržaja i promocije poduzeća kroz sadržaj. Planiranje i održavanje sadržaja jedan od najvažnijih procesa koji će bilo koji kreator sadržaja razviti.

Online radionica nam je pomogla u isporuci visokokvalitetnih sadržaja i početak je izrade strategije održivog sadržaja. U svijetu koji ima nezasitni apetit za novim, kvalitetnim i relevantnim sadržajem, redovito stvaranje sadržaja je način dodavanja vrijednosti brendu. Uz to, važnost SEO optimizacija je način da (nova) publika pronađe vas. To i još mnogo korisnih savjeta, kad se radi o stvaranju sadržaja kojim ćete komunicirati i podizati svijest o brendu trajno će utjecati na reputaciju našeg poslovanja.

O projektu:
Projekt Business Marketing Classroom predstavlja ciklus online edukativnih programa u okviru kojih se uči o modelima, alatima i kanalima iz područja digitalnog marketinga. Radionice stavljaju poseban naglasak na primjere koje ćete gotovo instantno moći primijeniti u poslovanju.
Business Marketing Classroom radionice su namjenjene SVIMA!
• Poduzetnicima i njihovim zaposlenicima
• Menadžerima i zaposlenicima u marketingu
• Poduzetnicima početnicima
• Svima onima koji žele naučiti nešto novo digitalnom marketingu
Kroz ciklus online radionica Business Marketing Classroom dobit ćete teorijsko znanje iz digitalnog marketinga, alate I kanale za rad te vještine s kojima ćete unaprijediti svoje poslovanje. Osim toga, saznat ćete kako privući nove klijente, kako osigurati marketinšku
učinkovitost te kako mjeriti uspješnost marketinških aktivnosti? Kao i što konkretno kaže stručnjakinja koja se s time susreće svakodnevno.

O predavaču:
Lejla Rizvanović, mag.oec. po struci, a u naravi Client Success Manager-ica iz agencije za digitalni marketing iDigital. Svoju je karijeru započela u financijama, na poziciji zamjenice direktora u poduzeću za factoring i osiguranje, no vrlo brzo uviđa da se u marketinškim vodama puno bolje snalazi. Iako je u svijet digitalnog marketinga ušla gotovo slučajno iza sebe ima više od 10 godina iskustva u marketingu. Budžet za oglašavanje kojim upravlja godišnje premašuje 2 mil € i to uglavnom za Google, Facebook i Instagram kampanje. Posljednje tri godine osmišljava i provodi online i offline edukacijske programe, radionice i tečajeve iz područja digitalnog marketinga.

Bez komentara

Your email will not be published
Cancel reply